OpReis-Bali.reismee.nl

Construction - week 2

Deze week is het de vrijwilligerswerk week in de groepsreis, dus deze week meer dan twee of drie personen. Dat maakt het werk er wel leuker op, al zorgt dit er ook voor dat het voorkomt dat er niet voor iedereen de hele dag werk is. We hebben ons deze week ook weer met de muren bezig gehouden, alle muren binnen en buiten zijn voorzien van hun “verf” laagje. Ook is deze week het dak er opgegaan, het begint nu echt op een heus gebouw te lijken. Om de school staat ook een ommuring, deze moet een stukje verhoogt worden, omdat de kinderen hun afval er overheen gooien en niet alleen op de afvalberg maar overal. Dus deze week ook nog een stukje muur gemetseld en daarna moest deze muur ook voorzien worden van een cement laagje. Voor het weekend lijkt het er op dat we klaar zijn met metselen en stukadoren. Maar we zullen zien of dat ook echt zo is. Ben er benieuwd wat we volgende week gaan doen. Ik heb al van verschillende uit deze groep gehoord dat ze er volgende week ook zullen zijn, dus dat is leuk. Dit zijn ook personen die er bijna elke dag waren dus grote kans dat de groep volgende week aardig wat mensen bevat.

Cindy

Nice :D