OpReis-Bali.reismee.nl

Voorbereidingen

In minder dan twee weken ga ik beginnen aan mijn Bali avontuur. De voorbereidingen zijn al in volle gang. Ik heb de voorbereidingstraining van Musus gevolgt, dit was zeker erg interessant en hopelijk hulpvol. De vaccinatiesen visa zijn geregeld, verschillende aankopen zijn gedaan, ik denk dat ik er klaar voor ben

Smile
. Ik zal alleen nog wel m'n spullen moeten inpakken, hopelijk gaat alles passen
Laughing
.

Nu is het natuurlijk wel te hopen dat de aswolken rond Java opgetrokken zijn

Tongue Out
, anders wordt het wel lastig om in Bali te komen.

Reacties

Reacties

Cindy

Aangemeld :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active