OpReis-Bali.reismee.nl

Aankomst

Gisteravond om tien uur (Bali tijd) ben ik met het vliegtuig aangekomen op Denpasar en vandaar uit opgehaald en afgezet bij mijn onderkomen van de aankomen weken. Met mijn vluchten is alles goed gegaan en het eten wat tegen de verwachtingen in best goed. Onderweg wat film gekeken en geprobeerd ook nog wat te slapen, maar dat viel niet mee. Vannacht ook geprobeerd nog wat te slapen, maar met al die nieuwe indrukken valt dat ook niet mee. Vandaag mijn tas eens een beetje uitgepakt en een beetje bijkomen. Misschien vanmiddag nog wat in de omgeving rond lopen om een indruk te krijgen van waar ik de komende tijd verblijf en waar ik wat kan vinden.

Het vrijwilligers huis waar ik verblijf ziet er goed verzorgd en netjes uit, hier kan ik me de komende weken best thuis voelen. Voor vandaag houd ik het hier even bij.

Groetjes

Reacties

Reacties

Edwin Klok

Hallo Enneke,

Heel veel succes en plezier aldaar.
Maak er een mooie en leerzame tijd van.

Ha die Enneke,

Maak er een mooie tijd van, en probeer als een spons alles wat op je pad komt op te zuigen. Verschil van culturen is zo interessant om mee te maken.

Pa

oeps, dit bovenstaande was aan jou gericht. dus heeft Enneke het bericht op 26 juli 11:11 niet geschreven maar haar vader.

Cindy

Ey meis, Heel erg veel plezier :) We denken aan je
Xx Arjan & Cindy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active