OpReis-Bali.reismee.nl

Weekend - Gili

Tijdens de afgelopen week zoveel gehoord over Gili dat we besloten hebben er als groep heen te gaan. Een deel is op vrijdag vertrokken maar ik met een groep op zaterdag. Zaterdag ochtend vroeg vertrekken we met de taxi vanuit Ubud naar de kust waar we op de boot stappen naar Gili. Onderweg hebben we nog wat tijd om wat te slapen. Eenmaal op Gili heb ik me eerst verbaast over de kleur van de zee, natuurlijk ken je het van plaatjes maar zelf, zover ik weet, nog nooit z'n mooi blauwe zee gezien. Even onze spullen bij het hostel brengen en de rest van de dag zijn we te vinden op het strand en in de zee. Omdat het best vroeg donker wordt zorgen we dat we optijd klaar zijn om de zonsondergang te bekijken. Het was echt super.

Zondag tegen de middag weer terug naar Bali, waar we de rest van de dag niet veel meer doen.

Alles bij elkaar was het een heel goed eerste weekend in mijn reis naar Bali. Ik hoop nog meer van dit soort tripjes, van een weekend of dag, te kunnen maken om nog meer van de omgeving te bekijken en meer te zien dan alleen Ubud.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active