OpReis-Bali.reismee.nl

Groepsreis - week 2 - Lesgeven

Ja je leest het goed, het stukje dat ik vandaag schrijf gaat over lesgeven. De afgelopen week heb ik samen met iemand anders Engelse lesgegeven. Voor mij een geluk dat zij van Engelse kom af is en ook nog eens lesgeeft, maar toch ik heb de afgelopen week voor de klas gestaan. En al met al is het me helemaal niet tegen gevallen.
Opvallend is wel dat het voor de kinderen helemaal niet verplicht is om naar de Engelse les te komen. In de ochtend hebben ze Bahasa (Indonesische) school van ongeveer 7 tot een uur of 1. En de Engelse les was van 2 tot ongeveer 4 of half 5.
De klas waar wij voor stonden waren kinderen in de leeftijd 11 en 12, de eerste dag hadden we 18 kinderen, daarna 5, 7, 11 en op vrijdag 13 kinderen. Maar hun Engels was erg slecht, het meeste van wat je tegen heen zei werd niet begrepen, maar uiteindelijk is het best goed gekomen.
Wat vooral erg leuk was, was om te merken dan een paar van de meiden bepaalde dingen uit de les erg goed oppikte en het zelfs haast leuk vonden om te doen.

Reacties

Reacties

Pauline

Is er een kans dat we je over een tijdje voor de klas zien staan?
In ieder geval is dit een leuke ervaring. Succes met de volgende week (weer voor de klas?)

Ietje

Hi Enneke wat een leuke verslagen heb je geschreven en heerlijk om te lezen. Het klinkt allemaal erg positief. Volgens mij heb je t erg naar je zin. Wat gaaf om voor de klas te staan op Bali. Tof om mee te genieten van jouw ervaringen. Bijzonder wat mensen op 1 brommertje mee nemen. Zo zie je maar, waar een wil is is een weg.
Wens je veel plezier op t eiland. Lieve groet v Ietje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active