OpReis-Bali.reismee.nl

Weekend - Ubud

Dit weekend blijven we in de buurt van Ubud. Met een kleine groep bezoeken we op zaterdag een waterval in de buurt, waar je ook goed kunt zwemmen. Het water is erg lekker om te zwemmen. Alleen hadden we er even geen rekening mee gehouden dat de grond zou bestaan uit stenen, dat was even wat minder. De middag besteed ik, met een huisgenoot, aan het plannen van volgende weekend, we willen dan graag naar Lovina. De zondag houden we ons bezig met het zoeken naar souvenirs, ja ik weet het ik blijf nog wel even, maar het is fijn als je hier niet meer aan hoeft te denken en het is misschien wel “veiliger” dat ik niet meer naar de market in Ubud “hoef”. Er is daar zoveel te zien wat je wilt kopen en het is dan misschien goedkoop uit eindelijk geef je toch weer aardig wat geld uit. Na de market lopen we nog wat met z’n tweeën door Ubud, op zoek naar wat bezienswaardigheden uit de reisgids.

Al met al was ook dit een geslaagd weekend en omdat we het wat rustig hebben gehouden, hebben we misschien genoeg energie voor de week die voor ons ligt.