OpReis-Bali.reismee.nl

Construction - week 1

De eerste dag van mijn weken construction, werk ik samen met een andere jongen. Hij gaf aan dat het uitzonderlijk is dat je maar met z’n tweeën ben, meestal z’n 10 personen. Maar dat moest ik eerste nog maar eens zien. Zoveel ruimte om met 10 man aan het werk te gaan is er nu ook weer niet.
Al zijn we op de derde dag maar met z’n drieën, ik ben nu al blij dat ik dit gekozen heb om te doen. Hopelijk kan ik dat gevoel vasthouden, alle drie de weken. Al vind ik het tijdstip niet echt fijn, in de taxi tegen één uur en terug tegen vijf.

De eerste paar dagen zijn we bezig geweest met een cerment laag aan te brengen op de al staande bakstenen muur. Er zijn twee mannen die dit al hun hele leven doen om de muren goed egaal te maken. Na de cement laag gaan we verder met een ander soort cement, dit kijk meer op een combinatie tussen verf en cement. Er komt soms zelfs een kwast aan te pas.
Nog niet alle muren zijn van deze laag voorzien, dat is ook best veel voor twee of drie personen. Maar het was een leuke, goede week.

Reacties

Reacties

Pa

Nu ik dit gelezen heb, begrijp ik pas wat o.a. multitasking is, namelijk stukadoor en schilder ineen. Fijn, dat je het leuk vindt om dit werk te doen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active