OpReis-Bali.reismee.nl

Weekend - Sanur

Dit weekend ben ik in Sanur geweest, een van mijn huisgenoten heeft hier duiklessen om haar duikbrevet te halen en Sanur is een plek waar ik nog niet geweest ben en die nog op m’n lijstje stond. Sanur is een rustige plek met veel strand. Het was een erg relaxed weekend. De plek waar we overnachten heeft een kleine maar op zich mooie “tuin” met een zwembad, hier heb ik aardig wat uurtjes door gebracht en nog een tijdje op het strand gelegen en de zee hier is best lang ondiep genoeg om te staan wat zwemmen en vissen kijken hier heel makkelijk maakt.
Het idee was om hier te snorkelen maar dat is vanaf hier best nog duur, vooral om dat je dan naar een plek gaat heel dicht bij waar is zit als ik het schildpadden project ga doen. Hopelijk kan ik hier wat snorkelen. Maar ik het wel wat vissen in Sanur gezien, en niet de vissen die we thuis ook hebben maar ook de wat mooiere, op zich al te vrede.
Ook hebben we in Sanur de zonsopgang bekeken, het was een mooie, ook al was er een wolk die het begin wat minder maakte, maar gelukkig kwam hij al snel boven de wolk uit.
Wat mij betreft weer een geslaagd weekend.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active