OpReis-Bali.reismee.nl

Weekend - Naar huis

Nu al weer een dag thuis, het voelt nog een beetje onwerkelijk. Maar het is wel fijn om te huis te zijn, verhalen delen en hopelijk snel een fotoboek in elkaar draaien, maar wat heb ik veel foto's gemaakt dus dat zal wel een hele klus gaan worden.

De reis naar huis is gelukkig helemaal goed verlopen. Eerst op de zaterdag vanuit Nusa Panida naar Sanur, dat was het lastigste deel van de dag, het was namelijk even zoeken naar de juiste haven en juiste boot. Maar gelukkig waren er de coördinatoren van Green Lion die dit regelde. Eenmaal in Sanur nog even m'n nagels/voeten laten verzorgen, want ja die zijn in de afgelopen weken wel erg vies geworden, je kon ze haast niet meer schoon krijgen.
Toen naar de Airport en daar begon het wachten, want ik was er veel te vroeg. Vanuit Nusa Panida ging de laatste boot rond drie uur en m'n vlucht was pas tegen kwart voor twaalf. Maar alles ging goed en verder optijd. Op zondag ochtend in Dubai en daar vandaan naar Schiphol, met de A380 en zat hier bijna op de laatste rij, dan krijg je pas echt een idee van hoe groot dit vliegtuig is. In Amsterdam ben ik rond half twee geland, ik moest toen nog wel even wachten op m'n bagage, lijkt wel of m'n tas als laatste uit het vliegtuig is gekomen.

En nu is het tijd om alles op te ruimen en een plek te geven. En om mijn foto's uit te zoeken en een fotoboek te maken.

Zussie

Erg blij dat je er weer bent!!! :)